Livrarea prin curier

Livrarea produselor se realizeaza prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care CRIX ONLINE SRL a incheiat un contract in acest sens.
Livrarea are loc din depozitul online catre adresa mentionata in comanda, cu costul afisat inainte de finalizarea acesteia.

In cazul livrarii cu plata ramburs, o sa intrati in posesia produselor imediat dupa ce semnati documentele de transport si ati achitat contravaloarea produsului, suma limita de plata fiind de 5000 lei in cazul persoanelor juridice si 10000 lei in cazul persoanelor fizice.

Conditiile transportului prin curier:

Costul de transport este generat automat in functie de valoarea totala a cosului de cumparaturi, in limita a 10 kg (kilograme), dupa cum urmeaza:

  • Intre 0 si 1000 de lei = 23 lei
  • Peste 1000 lei = Transport gratuit
  • Fiecare kilogram suplimentar peste limita de 10 kilograme incluse in pretul de transport se taxeaza cu 1 leu (TVA inclus).

Costul pentru livrarea produselor prin curier este achitat de catre client, in cazul in care se alege metoda cu plata ramburs (la livrare).
Costul de livrare este determinat in principal de greutatea si volumetria produselor, dar pot aparea costuri suplimentare in functie de zona unde se afla localitatea de destinatie.
Termenul de livrare este de 24-72 ore, iar livrarea produselor se efectueaza conform programului de lucru al curierului, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 - 17:00.

Coletele a caror greutate depaseste 31.5 kg se livreaza in urmatoarele conditii:

  • Transportul este asigurat pana in zonele unde masinile pot parca in conditii de siguranta.
  • Conducatorul autovehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, insa nu si la manipularea lor in vecinatate. De aceea, va recomandam sa aveti persoane care sa va ajute la transportul produselor de la masina pana in casa/curte/apartament.
  • In situatia in care, la numerele de telefon lasate nu raspunde nimeni, nu ne asumam raspunderea pentru neplacerile cauzate de intarzieri. In acest caz, transportul va fi reprogramat.
  • Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile in livrarea marfurilor cauzate de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile). In acest caz, transportul se va reprograma.

Recomandari

In momentul receptionarii produselor, va rugam sa prezentati curierului un act de identitate, daca acesta va este solicitat, sa verificati integritatea coletului si sa refuzati primirea coletului daca ambalajul prezinta urme vizibile de deterioare, murdarie sau sesizati ca produsul nu este in stare buna (din interior se aud zgomote de produs spart) si sa solicitati curierului completarea unui Proces Verbal de marfa deteriorata la livrare.